skip to main
|
skip to sidebar
Do you like it enough to wear it?
torstai 5. helmikuuta 2009
every time you say no thank you, you say yes please to thin
tänään en suuhuni mitään laittanut. väsynyt mutta tyytyväinen. huomenna 200kcal. kuulostaa taivaalliselta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Follow this blog with bloglovin
Tietoja minusta
pullero
pallero
Tarkastele profiilia
Lukijat
Love ya<3
Fat Princess
Cistus Plant / File Cistus Salviifolius Plant Jpg Wikimedia Commons : Cistus common name is rock or sun rose and the ideal conditions for this shrub are hinted at in the name.
4 vuotta sitten
Always the biggest
19 Healthy Foods to Satisfy Your Sugar Craving
4 vuotta sitten
Tinylove
Read lexmark owners manuals Epub
6 vuotta sitten
Valoa Tunnelin Keskellä
[IMZ] Télécharger; Gekidnappt 1915 Film Complet Gratuit Français 4K en Ligne
6 vuotta sitten
hepsukan blogi
mobile-mods.com Robux.Toall.Pro Como Ser Hacker En Roblox Para Tener Robux - CQB
7 vuotta sitten
You're weightless
7 vuotta sitten
värityskirja
5: Näkökulmia
8 vuotta sitten
Kahvia mustana
Moi taas
9 vuotta sitten
stop crying your heart out
KASIAT JERUK LIMAU DAN MANFAATNYA UNTUK TUBUH
9 vuotta sitten
lasipalasia
sarcastic to the Captain
9 vuotta sitten
emily's last cupcake
‘Oh, I’m in a relapse, yeah. Sorry.’
10 vuotta sitten
ssecretlife
Helmikuu '16
11 vuotta sitten
Avaruuden Kevät
Yökukkuja
12 vuotta sitten
Satupuutarhassa
Syksyn hiljaiseloa
12 vuotta sitten
Arki uusiksi, kiitos!
R.I.P Oulupoika, 11.8.2013
13 vuotta sitten
fucking fantastic world
Taidan olla elossa.
13 vuotta sitten
La petite mort
Perusarkea
13 vuotta sitten
Elämää peilimaassa
Osa 140.
13 vuotta sitten
Mirror Mirror...
Edelleen Hengissä
13 vuotta sitten
Tahdon uudet silmät
Fuck this shit
13 vuotta sitten
There'll be beauty from pain
Some kind of madness was taking control
13 vuotta sitten
Vesivärejä pilvettömälle taivaalle
uusi uudempi uusin
14 vuotta sitten
Matkalla kohti unelmaa...
Tontut kurkkii
14 vuotta sitten
stop crying, keep trying
the most important thing in life is happiness
15 vuotta sitten
Mission to be invisible
Mulla menee loistavan huonosti
15 vuotta sitten
Sophia Ruins: Down to the Bones
New Beginning
15 vuotta sitten
Become the person you want to be
16 vuotta sitten
tiger eye
16 vuotta sitten
all i wanted for christmas was being skinny
sports: thinspiration
16 vuotta sitten
Five words running around my head: I want to be thin
Where are those happy days, they seem so hard to find ?
16 vuotta sitten
Make me perfect
17 vuotta sitten
I am dying to be thin
never say forever
17 vuotta sitten
Pohjaton
Sinisin meri ei kuole.
17 vuotta sitten
Söin jo, äiti
Pipari
Lasienkeli
Elämän perhonen
incomplete
Thinspiration for Life
Vesipisaroita
for something better ::
I'll find myself in the end
Ehkä Joskus
.
Linnuton puu
Halujen säkillä ei ole pohjaa
Beauty Of Lightness
Taking a long way
Daydream
A secret between friends
Raindrops On Roses
elämännälkä
Dreaming...
One day you see a strange little girl feeling blue
Pelkkää ilmaa
NEVER GOOD ENOUGH
Musta musta puutarha
Peilin henkäys
Under pressure
Varjotyttö
Perfection
Tahdon kertoa särkyneille, ei siruja heitetä pois
Nuken salaiset kansiot
Lucy with the lucky diamonds
Impossible Is Nothing
good bye, cupcake
confessions of a teenage dramaqueen
Näytä 10
Näytä kaikki
Blogiarkisto
►
2012
(8)
►
kesäkuuta
(2)
►
maaliskuuta
(3)
►
helmikuuta
(2)
►
tammikuuta
(1)
►
2011
(7)
►
joulukuuta
(5)
►
helmikuuta
(1)
►
tammikuuta
(1)
►
2010
(48)
►
marraskuuta
(1)
►
lokakuuta
(6)
►
syyskuuta
(1)
►
elokuuta
(4)
►
heinäkuuta
(3)
►
kesäkuuta
(3)
►
toukokuuta
(8)
►
huhtikuuta
(6)
►
maaliskuuta
(6)
►
helmikuuta
(10)
▼
2009
(184)
►
joulukuuta
(4)
►
marraskuuta
(9)
►
lokakuuta
(10)
►
syyskuuta
(11)
►
elokuuta
(14)
►
heinäkuuta
(26)
►
kesäkuuta
(20)
►
toukokuuta
(15)
►
huhtikuuta
(19)
►
maaliskuuta
(29)
▼
helmikuuta
(27)
When you start to get dizzy and weak you're almost...
You don't need food.
If you have weight to lose, lose it. It wouldn't b...
Aasiki tarttee porkkanan liikuakseen
Thin is beautiful but even thinner is perfection
My scale is not on my site.
Remeasure, reweigh, try harder
When I hold balloons I want them to pull me to the...
Good girls don't swallow
hmph
sorruin :/
Sacrifice is giving up something good for somethin...
The difference between want and need is self-control
huh.
Perfection is easy to explain - it equals not bein...
Thinner is winner
If you dream it you can do it
When I walk in the snow I want to leave no footprints
I'm not there yet but I'm closer than yesterday.
Vittu.
:(
every time you say no thank you, you say yes pleas...
Stop poisoning your body with food
every calorie you eat equals another step toward d...
Just say no and keep your mouth closed.
I'm not yet a winner. I could be thinner. So I mus...
if u don't start now you will always be fat
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti